poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Proste Serca

Chciałabym podzielić się z Wami drobnym projektem, który powstał z udziałem wielu wspaniałych istotek! Kilka miesięcy temu zrodził się pomysł stworzenia filmiku o prostych ludziach i ich prostych sercach. Wspomniane cudowne osóbki poprosiłam o przesłanie mi video z tym, co wzrusza/dotyka ich serca. Oto wynik naszej współpracy, koniecznie dajcie znać co sądzicie. 






Oczywiście chciałabym podziękować (po raz kolejny, ale dziękowania nigdy za wiele haha) wszystkim osobom, które zaangażowały się w tę drobną inicjatywę. Jestem niezmiernie wdzięczna Dominice Mercie i Dominice Gabryś - wspaniałym opolskim tancerkom, dzięki którym ten film wyszedł dziesięć razy lepiej! Dziękuję każdemu, kto nagrał i wysłał mi swoje spojrzenie na dany temat; kto wierzył w powodzenie tego pomysłu; dziękuję wszystkim, którzy udostępnili "Proste Serca" i/lub obdarzyli ciepłym słowem. Jesteście niezwykli! Dzięki Wam chce się więcej!

Spread the love!



Karolina x

1 komentarz :

  1. "Nie pragniemy niczego więcej niż odrobinki czystego szczęścia" - szkoda, że nie każdy o tym wie, albo dowiaduje się za późno. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń